Technika sceniczna

I. Nagłośnienie MDK Stalowa Wola

1. Konsolety
Allen & Heath GL 2200 24-ch /6 AUX (analogowa)
Allen & Heath GL 3300 40-ch /8 AUX (analogowa)
Allen & Heath T112 + iDR64 64 IN/32 OUT (cyfrowa) + skrętka CAT5 – 80m
Yamaha 01V Promix (cyfrowa)

2. Korektory
DBX 2231 x 1

3. Procesor
TC Electronic M300 (2-engine: multiefect i reverb)

4. Insert:
Kompresor 2 kanałowy Alesis 3630,
kompresor/bramka/expander 4-kanałowy Samson S-com4,
bramka 4-kanałowa Samson S-gate4

5. Multicore
24/8 + 12/4 + 8

6. Mikrofony/DIBOX:
– Shure SM58 x 4
– Shure SM57 x 6
– Shure SM81 x 2
– AKG C1000 x 4
– Shure SM58 BETA x 3 (wireless)
– Sennheiser EW335/935 x 10 (wireless)
– Mikrofon do bębna basowego Shure PG52
– drumset Shure PG 56 z uchwytami bezpośr.do naciągu – x 3
– AKG C418 – 10 szt.
– DIBOX – 1 urządzenie 4 – kanałowe aktywne PROEL, cztery urządzenia 2-kanałowe aktywne PROEL

 7. Statywy:
– 25 szt. Łamane (krótkie i długie) + statyw do bębna basowego

8. Monitor system – realizowany tylko z FOH
– Monitory wedge pasywne EAW LA 112 – 8 szt
– Monitory wedge aktywne MACKIE 450W x 5 szt.
– Końcówki mocy Powersoft M50Q – 2 szt.

9. Nagłośnienie F.O.H:
– MACKIE Active SA1232z x 4 (1300W RMS) driver 1,75″, 6″ gł. średniotonowy, dwa 12″ gł. niskotonowe
– MACKIE SWA1801 x 6 (900W RMS) wbudowany crossover 120 Hz z możliwością odwrócenia fazy.
– HK Audio Elements E110A Subwoofer aktywny – 4 szt.
– HK Audio Elements E110 Subwoofer pasywny – 2 szt.
– HK Audio Elements EA600 Wzmacniacz aktywny – 4 szt.
– HK Audio Elements E435 Pasywna kolumna głośnikowa – 10 szt.

10. Okablowanie – pełne, do wszystkich urządzeń.

11. CD, MD – SONY, Tascam

 

II. System oświetlenia scenicznego

 

1. Konsoleta
Compulite Ultra Violet

2. Szafy tyrystorowe CompuRack (DMX/Ethernet)
96x3kW obwodów regulowanych, 24x16A obwodów nieregulowanych

3. Sterowanie
sieć DMX 512, Ethernet, bezprzewodowa Wi-Fi

4. Reflektory
PAR-64 ok. 35 szt. (scena, most portalowy, wieże portalowe, sztankiety na scenie)

5. Reflektory teatralne
(18 obwodów x 2 kW)

6. Reflektory sufitowe
(10 obwodów)

7. Punktowce
(2 x 2 kW)

8. Oświetlenie horyzontu
Pulsar ChromaFlood 200 Tricolour – 4 szt.

9. Ruchome głowy
Martin Mac 250 Krypton – 4 szt.
Martin Mac 101 –  4 szt.
Robe Clubspot 160 CT – 6 szt.

10. Reflektory LED
RGB LED PAR CAN 64 BLACK 36 LEDs Electron10 szt.

11. Maszyny do dymu
Robe Fog 1500 2 szt., hazer Martin – 1 szt.

12. Stroboskop
Martin Atomic 3000 DMX + zmieniarka kolorów

 

III. Scena w budynku MDK

 

Okno sceny :

– wysokość 425 cm
– szerokość 900 cm

Głębokość sceny:

-od okna scenicznego do horyzontu – 10 m
– od okna scenicznego do brzegu proscenium – 2,5 m (w str. widowni)

– Wysokość sceny za oknem scenicznym od podłogi sceny do sufitu – 9 m (sztankiety)
– Wysokość od podłogi widowni do sufitu ok. 8 m

– Sztankiety tylko za oknem scenicznym ruchome, z napędem ręcznym, możliwość doważenia ciężarkami – 16 szt.
– Okotarowanie boczne w kolorze zielonym
– Kurtyna mechaniczna, otwierana na boki
– Pod Proscenium znajduje się orkiestron, wejście do orkiestronu od strony widowni.

III. Scena plenerowa

A. Konstrukcja dachu

Producent LUMEX, konstrukcja aluminiowa, wykonana z rur o średnicy 50 mm, grubość ścianki 2 mm i 3 mm, osie symetrii ułożone w kwadracie o boku 240 mm i 300 mm, połączone prostopadłymi i ukośnymi rurkami, zakończone stożkowymi tulejami, mocowanie belek na kliny zabezpieczone zawleczkami.

Dach 2-spadowy, kalenica centralnie na środku dachu, plandeka w kolorze szarym.
Szerokość 12 m / Głębokość 10,5 m / Wysokość słupów 7 m (dach w kalenicy – 8m)
Wyciągarka udźwig 500 kg na 6,5 m.
Wg specyfikacji sceny bezpieczne obciążenie belek konstrukcji to 400 kg (obciążenie mierzone na środku każdej z belek)
Horyzont i boki – czarna siatka przeciwdeszczowa
Odciągi – Pasy zabezpieczające konstrukcję z 4 stron.

B. Podesty sceniczne

Moduły 1m x 2m, maksymalny wymiar podłogi 12 m x 10 m, barierki zabezpieczające po bokach i na horyzoncie sceny, schody na scenę z barierkami (tylko jedna strona). Wysokość podłogi scenicznej regulowana od 1,20 m do 2 m max. Obciążenie podestu max 650 kg/m2.

C. Reżyserka

Konstrukcja aluminiowa o wym. 3 m x 2 m x 2,50 m, wysokość blatu roboczego 1,40m, wysokość podłogi od podłoża – 30 cm, Konstrukcja jest zadaszona plandeką i osłonięta siatką przeciwdeszczową z dwóch stron. Podłoga oraz blat roboczy wykonane z modułów scenicznych (blat roboczy w kształcie litery L z miejscem na frontrack po prawej lub lewej stronie.

 

KONTAKT W SPRAWACH TECHNICZNYCH – RAFAŁ LATAWIEC / GRZEGORZ PROKOP

Akustycy:  Jarosław Surdyka / Mariusz Zarzeczny

Elektrycy: Tomasz Dec



Mapa Dojazdu

Napisz do nas



Przepisz kod antyspamowy: captcha