O marketingu z Rafałem Maciągiem – ZMIANA TERMINU
ZMIANA TERMINU
Do udziału w XV Warsztatach Muzycznych w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli zaproszeni są nie tylko muzycy i wokaliści. Menedżerowie, animatorzy kultury, producenci wydarzeń artystycznych mile widziani będą 18 stycznia (środa) na panelu dotyczącym marketingu z udziałem Rafała Maciąga – eksperta ds. strategii komunikacji, brandingu kulturowego oraz zarządzania procesami twórczymi.
Rafał Maciąg swój panel zatytułował intrygująco: „Marketing zdechł. Co dalej?”. Na przykładach takich marek jak: Kult Kazika, Hard Rock Caffe, Cirque du Soleil, Ed Hardy spróbuje pokazać nową jakość w budowaniu marki. Podczas spotkania zajmie się również tematami: operowanie w kulturze poza kategorią, budowanie idei kulturowej w praktyce, siedem kroków do sukcesu w świecie 3.01.
Rafał Maciąg jest stalowowolaninem, który w latach 80. założył w naszym mieście zespół Zaczarowany Ołówek. Pod koniec ubiegłego roku pojawiła się na winylu muzyka Zaczarowanego Ołówka, pochodząca z kasety nagranej w 1988 roku w Hotklubie. Rafał pracował w Hotklubie w ostatnich latach jego działalności. Wątek sentymentalny podczas spotkania zapewne też się pojawi.